Телефонуйте: (050) 995-98-14 09-20 Пн-Пт, або 044-490-31-00   
УВАГА! Доставка товарів до під’їзду, у зв’язку з відключенням світла. Дякуємо за розуміння.
0

Внимание!

Для разных городов и групп пользователей информация может отличаться.

Чтобы получить актуальную информацию для Вас, рекомендуем:

Войти/Зарегистрироваться

Или

Друзі, під час воєнного стану компанія ЗооБонус може доставити вам товар двома способами: кур'єрською доставкою ЗооБонус або кур'єрською службою «Нова Пошта»

УВАГА! Доставка товарів до під'їзду, у зв'язку з відключенням світла.  Дякуємо за розумуння.

Безкоштовна доставка кур'єрами ЗооБонус

1. У яких містах працює кур'єрська доставка ЗооБонусу?

Кур'єри ЗооБонус доставляють товари у таких містах: Київ, Дніпро, Запоріжжя, Львів, Одеса, Суми, Харків, Черкаси. У Чернігові, на жаль, послуга кур'єрської доставки наразі поки що не доступна.

У передмісті Києва кур'єрська доставка працює за графіком. Будь ласка, знайдіть нижче за текстом.

2. Як швидко мені доставлять товар?

При оформленні замовлення через сайт ZooBonus.ua або через менеджера коллцентру до 12:00 поточного дня кур'єр ЗооБонус привезе товар наступного дня, якщо Ви зробите замовлення після 12:00 через день. Зверніть увагу, що форма оплати впливає на швидкість доставки. Будь ласка, прочитайте пункт 5.

3. В який час доби мені буде доставлено замовлення?

Кур'єри ЗооБонус доставляють товари з 10:00 до 18:00 з понеділка по суботу включно. На жаль, зараз ми не можемо вказувати менший проміжок часу, тому що час руху кур'єра за маршрутом може змінюватись залежно від завантаженості блок-постів та сирен повітряних тривог.

4. Мені доставлять замовлення до під'їзду чи дверей квартири?

На період воєнного стану наші кур'єри доставляють товар до під'їзду, тому що в багатьох будинках відключають ліфти і кур'єри просто фізично не встигають привезти вчасно всі замовлення. Сподіваємося на Ваше розуміння!

Якщо приїде кур'єр, а Вас не буде за адресом, вказаною при замовленні або Ви забудете вчасно повідомити про зміну адреси доставки, не ображайтеся, це коштуватиме 100 грн. Крім того, Вам привезуть замовлення наступного або іншого дня, погодженого з менеджером.

5. Як я можу сплатити замовлення?

Ви можете сплатити кур'єру в день доставки при отриманні товару - карткою через мобільний термінал або готівкою.

Також Ви можете попросити у менеджера рахунок та сплатити замовлення через розрахунковий рахунок компанії. При сплаті на розрахунковий рахунок кур'єр привезе товар на слідуючий день після підтвердження банком оплати.

6. Яка мінімальна сума замовлення при доставці кур'єром ЗооБонус?

Якщо Ви замовляєте товар для свого улюбленця, то кур'єр ЗооБонус доставить Вам товар при замовленні від 1000 грн.

Якщо Ви фахівець (власник розплідника, ветеринарний лікар, грумер, дресирувальник) або Ви юридична особа (зоомагазин, ветеринарна лікарня, грумінг салон), то сума замовлення для безкоштовної доставки буде становити від 5000 грн.

При необхідності замовити товар на суму меншу, ніж вказана вище, будь ласка скористайтесь сервісом доставки «Нова Пошта»

 

Доставка службою «Нова Пошта»

1. В які міста України доставляє «Нова Пошта»?

Ми надсилаємо товари за допомогою сервісу доставки «Нова Пошта» по всім підконтрольним Україні містам, де відділення Нової Пошти працюють на видачу товару.

2. Як швидко мені відправлять товар?

Ми відправимо Вам товар наступного дня після підтвердження банком отримання оплати на розрахунковий рахунок компанії. Фактичний час доставки товару «Новою Поштою» Ви зможете відстежувати за допомогою сервісів у додатку або на сайті «Нової Пошти».

3. Куди «Нова Пошта» доставить мені товар?

При замовленні через службу доставки «Нова Пошта» вказуйте конкретне відділення, де саме Ви хочете отримати товар. Будь ласка, переконайтеся, що вказане відділення працює на видачу товару. За потреби Ви можете замовити послугу «Доставка до дверей» у «Новій Пошті».

4. Як я можу сплатити замовлення при доставці «Нової Пошти»?

Ви можете попросити у менеджера рахунок та сплатити замовлення через розрахунковий рахунок компанії. 

Наразі, ми не приймаємо форму оплати «наложеним платежем» при отриманні товару.

5. Яка вартість доставки «Нової Пошти»?

Якщо Ви замовляєте товар для свого улюбленця, то вартість доставки замовлень до 3000грн - сплачуєте по тарифам Нової Пошти. Вартість доставки замовлень 3000грн або більше - оплачує компанія ЗооБонус.

Якщо Ви фахівець (власник розплідника, ветеринарний лікар, грумер, дресирувальник) або Ви юридична особа (зоомагазин, ветеринарна лікарня, грумінг салон), то сума замовлення для доставки буде становити від 5000 грн.

 

 

*Графік безкоштовної кур'єрської доставки:

До передмістя Києва:

Понеділок: Біла Церква, Васильків, Іванковичи, Віта Поштова, Гатне, Глеваха, Рославичі, Чабани, Круглик (БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ НАПРЯМ)
Ірпінь, Буча, Гостомель, Горенка, Ворзель, Бородянка, Гореничі, Пуща Водиця, смт. Коцюбинське, Мила, Мощун, Петрушки (ІРПІНЬСКИЙ НАПРЯМ)

Вівторок: Білогородка, Боярка, Вишневе, Крюківщина, Святопетрівське, Тарасівка, Шпитьки (БОЯРСЬКИЙ НАПРЯМ)

Козин, Лісники, Обухів, Романків, Трипілля, Українка, Ходосівка, Хотів (ОБУХІВСЬКИЙ НАПРЯМ)

Середа: Бровари, Биківня, Погреби, Пухівка, Княжичі (БРОВАРСЬКИЙ НАПРЯМ)

Четвер: Гора, Гнідин, Бориспіль, Бортничі, Вишеньки, Мала Олександрівка, Щасливе (БОРИСПІЛЬСЬКИЙ НАПРЯМ)

Ірпінь, Буча, Гостомель, Горенка, Ворзель, Бородянка, Гореничі, Пуща Водиця, смт. Коцюбинське, Мила, Мощун, Петрушки (ІРПІНЬСКИЙ НАПРЯМ)

П'ятниця: Вишгород, Нові Петрівці, Осещина, Старі Петрівці, Хотянівка, Новосілки (ВИШГОРОДСЬКИЙ НАПРЯМ)

 

Умови повернення товару

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" у разі, якщо після покупки товару в одному з магазинів ЗооБонус або в інтернет-магазині зоотоварів ZooBonus.ua Ви знайдете заводський брак Ви можете повернути або обміняти його на інший товар протягом перших 14 днів після покупки. Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться під час передачі товару покупцю.

Будь ласка, зверніть увагу, що обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей тощо.

А також повинні бути збережені: повна комплектація товару, цілісність та всі компоненти упаковки, ярлики, маркування виробника.

Ми цінуємо наших клієнтів, тому завжди прагнемо пошуку найзручніших для Вас рішень при розгляді проблемних ситуацій.

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами наших представництв у розділі "Контакти".

 
Антигельмінтики для котів
Будиночки та спальні місця
Вирішення проблем у котів
Вітаміни для котів
Гігієна будинку
Годівниці та поїлки для котів
Дверцята для котів
Догляд за вухами котів
Догляд за очима котів
Догляд за пащею котів
Догляд за шерстю котів
Засоби від бліх та кліщів для котів
Заспокійливі засоби для котів
Будиночки для гризунів
Вирішення проблем у гризунів
Вітаміни для гризунів
Гігієна будинку
Годівниці та поїлки
Догляд за вухами гризунів
Догляд за зубами гризунів
Догляд за лапами гризунів
Догляд за шерстю гризунів
Іграшки для гризунів
Інструменти для видалення линяючої шерсті гризунів
Клітки для гризунів
Корм для гризунів
Ласощі для гризунів
Повідці та шлеї для гризунів
Сумки та переноски для гризунів
Товари для тхорів
Туалети та наповнювачі для гризунів

Зберігання та використання інтернет-магазином "ZooBonus.ua" наданих користувачами особистих даних повністю відповідає чинному законодавству України щодо недоторканності особистої інформації. Особисті дані користувачів не надаються третім особам, але зберігаються надання послуги продажу товарів, представлених на нашому сайті. Компанія залишає за собою право використовувати цю інформацію в маркетингових цілях.

Реєструючись та оформляючи замовлення на сайті інтернет-магазину zoobonus.ua, ви погоджуєтесь зі справжніми умовами. Більш детальну інформацію про умови використання сайту та інші питання викладено у відповідних розділах:

Умови використання сайту: http://zoobonus.ua/terms/
Доставка та оплата: http://zoobonus.ua/payment/
Гарантійні зобов'язання: http://zoobonus.ua/warranty/
Допомога (часті питання): http://zoobonus.ua/faq/