+380 (44) 490-31-00
Зворотній дзвінок
Консультація
+380 (44) 490-31-00
Зворотній дзвінок
Почніть вводити категорію або назву товара

Доставка та оплата

Бережіть час та сили - замовляйте онлайн всі необхідні товари для улюбленця. А поки наші кур'єри поспішають до вас із замовленням, заощаджений час ви можете подарувати своєму вихованцю. Адже кохання в кожній хвилині.
Доставка
Оплата
Повернення
Доставка
Умови доставки
Кур'єр ЗооБонус

Безкоштовно*

при замовленні зоотоварів (з урахуванням знижок) на суму від 1000 грн

 

105 грн*

при замовленні зоотоварів (з урахуванням знижок) на суму до 1000 грн

 

Нова Пошта

Безкоштовно*

при замовленні зоотоварів (з урахуванням знижок) на суму від 3000 грн

 

За тарифами перевізника*

при замовленні зоотоварів (з урахуванням знижок) на суму до 3000 грн

 

Самовивіз з ZooBonus

Безкоштовно

переглядайте наявність товарів в магазинах та обирайте найближчий до Вас

Міста, в яких здійснюється кур'єрська доставка ЗооБонус

Київ та передмістя**, Дніпро, Запоріжжя, Львів, Одеса, Суми, Харків, Черкаси, Чернігів

 

Графік доставки у передмістя Києва

Понеділок: Ірпінь, Буча, Гостомель, Горенка, Ворзель, Бородянка, Гореничі, Пуща Водиця, смт. Коцюбинське, Мила, Мощун, Петрушки (ІРПІНСЬКИЙ НАПРЯМОК)

Вівторок: Білогородка, Боярка, Вишневе, Крюківщина, Святопетрівське, Тарасівка, Шпитьки (БОЯРСЬКИЙ НАПРЯМОК)

Четвер: Ірпінь, Буча, Гостомель, Горенка, Ворзель, Бородянка, Гореничі, Пуща Водиця, смт. Коцюбинське, Мила, Мощун, Петрушки (ІРПІНСЬКИЙ НАПРЯМОК)

Доставка під час воєнного стану

Відновлено доставку до дверей для власників в Києві та тих міст де все нормально з електропостачанням.

Оплата
Умови оплати
Кур'єр ЗооБонус

Картою при замовленні

використовуємо сервіс LiqPay

 

Картою в особистому кабінеті після замовлення

використовуємо сервіс LiqPay

 

Готівкою при отриманні

*уточнюйте менеджеру call-центру, щоб кур'єр підготував розмін

 

Картою при отриманні

*уточнюйте менеджеру call-центру, щоб кур'єр взяв термінал

Нова Пошта

Картою при замовленні

використовуємо сервіс LiqPay

 

Картою в особистому кабінеті після замовлення

використовуємо сервіс LiqPay

 

Готівкою (післяплата Нова Пошта) при отриманні

+2% та 20грн - за тарифами Нової Пошти

 

Картою (післяплата Нова Пошта) при отриманні

+2% та 20грн - за тарифами Нової Пошти

Самовивіз з ZooBonus

Картою при замовленні

використовуємо сервіс LiqPay

 

Картою в особистому кабінеті після замовлення

використовуємо сервіс LiqPay

 

Готівкою при отриманні

 

Картою при отриманні

 

Повернення
Умови повернення товару
Кур'єр ЗооБонус

При отриманні

Огляньте замовлення. Якщо Вам не підійде - можете відмовитись на місці, або оформіть повернення у менеджера сall-центру 044 4903100 при оплаті онлайн.

14 днів після отримання 

Оформіть повернення у менеджера сall-центру 044 4903100, і відправте нам Новою Поштою (м.Вишневе, Нова Пошта №1). Повернення коштів 3-5 робочих днів після отримання.

 

 

 

Нова Пошта

При отриманні

Огляньте замовлення. Якщо Вам не підійде - оформіть повернення у менеджера сall-центру 044 4903100, і відправте нам зворотньою адресою за наш рахунок. Повернення коштів при сплаті онлайн - 3-5 робочих днів після отримання. 

 

14 днів після отримання

Оформіть повернення у менеджера сall-центру 044 4903100, і відправте нам Новою Поштою за Ваш рахунок (м.Вишневе, Нова Пошта №1). Повернення коштів 3-5 робочих днів після отримання.

Самовивіз з ZooBonus

При отриманні

Огляньте замовлення. Якщо Вам не підійде - можете відмовитись на місці, або оформіть повернення у менеджера сall-центру 044 4903100 при оплаті онлайн.

 

14 днів після отримання при сплаті онлайн

Оформіть повернення у менеджера сall-центру 044 4903100, і відправте нам Новою Поштою (м.Вишневе, Нова Пошта №1). Повернення коштів 3-5 робочих днів після отримання.

 

14 днів після отримання при сплаті у магазині

Оформіть повернення у магазині в якому розраховувались. Повернення коштів 3-5 робочих днів (при сплаті картою).

 

 

Умови повернення товару

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" у разі, якщо після покупки товару в одному з магазинів ЗооБонус або в інтернет-магазині зоотоварів ZooBonus.ua Ви знайдете заводський брак Ви можете повернути або обміняти його на інший товар протягом перших 14 днів після покупки. Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться під час передачі товару покупцю.

Будь ласка, зверніть увагу, що обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей тощо.

А також повинні бути збережені: повна комплектація товару, цілісність та всі компоненти упаковки, ярлики, маркування виробника.

Ми цінуємо наших клієнтів, тому завжди прагнемо пошуку найзручніших для Вас рішень при розгляді проблемних ситуацій.